2014. március 27., csütörtök

#2 DIY - Kiegészítők, ékszerek

Sziasztok! Nagyon örülünk a 3 feliratkozónak, reméljük leszünk még páran! :) Itt is vagyok a kövi bejegyzésemmel, remélem tetszeni fog. Ezúttal ékszereket hoztam, de egyébként ha valami érdekel titeket, chaten írjátok meg ;D


 Ami kell:
 - hajpánt
 - aranyszínű filc (írószerbe lehet külön ilyen sűrű tintásat kapni)
 - tollak
 - ragasztó(pisztoly)


Ami kell: 
 - cipzár (méterárubolt/hobbibolt) 
 - kapocs (hobbibolt)
 Még annyit, hogy aki nem értené, annak leírom, hogy csak simán be kell fonni, szerintem nagyon jól néz ki ;)


Lehet, hogy elsőre nem fog feltűnni, de elárulom: ezek egyszerű üdítőbontó pöckök, egy színes fonallal megkötve! Ezt 100%, hogy meg fogom próbálni! 
 Ami kell:
 - üdítőbontó pöckök
 - színes fonal


Ami kell: 
 - drót
 - körömlakk 
Hát nem tudom.. Jól néz ki, de kérdés az, hogy a körömlakk megállja-e a helyét.

Ami kell: 
 - színes gyöngysorok


Ami kell: 
 - drótos karkötő
 - fogó 

(gyűrű lesz belőle)


Ami kell: 
 - cipő
 - csipke
 - ragasztó


Ami kell:
 - selyem, vagy bármilyen másik anyag (én az Obi-ban szoktam venni párszáz forintért függönymaradékokat)
 - tű
 - cérna
 - ragasztó
 - gyöngy
 - hajcsat
 - filc (nem amivel írni lehet!)


 Egyszerű történet: levágod egy régi ing nyakát, tépőzárat/gombot varrsz rá, kidekorálod. Bár nekem ez a nagyon színes nem jön be, azért egy arany vagy ezüst flitteresbe simán eltudnám képzelni! 

Ami kell:
 - ingnek a nyaka
 - ragasztó
 - tépőzár/gomb
 - varróeszközök
 - flitterek, kövek


 Ami kell:
 - karácsonyi gyöngysor
 - sima fém karkötő
 - fonal
 - ragasztó


 Ami kell: 
 - tű
 - cérna
 - szalag
 - gyöngy


Remélem tetszettek és hasznotokra váltak. Következő cikkem: DIY ruhák és húsvéti/tavaszi díszek, ötletek.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése